0213 139 110
0740 303 044
CONTACT
0item(s)

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

Product was successfully added to your shopping cart.

De ce Univision?

Garantii

UNIVISION S.R.L. este producator si unic importator al produselor marca "UNIVISION" si asigura reparatia si intretinerea acestora in perioada de garantie si post-garantie. 
Este una din preocuparile noastre primordiale sa asiguram functionalitatea produselor Dvs. si de aceea va rugam sa urmati instructiunile de mai jos pentru rezolvarea cat mai rapida a oricarei probleme pe care o aveti cu unul din produsele Univision.

Pentru orice defectiune, problema, intrebare sau nelamurire intampinati in legatura cu unul din produsele Univision va rugam sa contactati un reprezentant service Univision la unul din numerele de telefon: 
Telekom: 021-313.91.10 
Orange: 0740.30.30.44. 
sau la adresa de email: info@univision.ro.

In urma stabilirii defectiunii sau problemei pe care o aveti cu produsul reprezentantul service va oferi solutia cea mai rapida pentru a rezolva problema. 

Daca este necesar ca produsul sa ajunga la service-ul nostru acest lucru puteti sa-l faceti personal la adresa:
Str. Drumul Osiei nr.53-55, Sector 6, Bucuresti

In cazul in care nu aveti posibilitatea sa aduceti produsul la sevice-ul nostru Univision va trimite sau va va indica un curier rapid care sa preia produsul de la Dvs. urmand ca acesta sa vi se returneze reparat sau inlocuit in cel mai scurt timp.


Conditii de acordare a garantiei: 

1. Garantia se acorda conform legislatiei romane in vigoare la data cumpararii. 
2. Cumparatorului i-a fost probata functionarea corespunzatoare a produsului si i s-a explicat modul de utilizare. Cumparatorul a verificat inventarul de livrare al produsului inclusiv existenta manualului de utilizare in limba romana. 
3. In cazul defectarii in perioada de garantie cumparatorul trebuie sa returneze produsul la unul din centrele de service mentionate in acest certificat de garantie. 
4. Produsul livrat are in componenta piese electronice care necesita respectarea cu strictete a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, punere in functiune, exploatare, intretinere si reparatii prevazute in manualul de utilizare. 
5. Aceasta garantie nu se acorda in urmatoarele cazuri, in care Univision isi rezerva dreptul de a percepe taxa pentru reparatii:
- interventii sau reparatii executate de persoane neautorizate de catre producator; 
- nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in documentatia ce insoteste produsul sau in conditii ce contravin standardelor tehnice din Romania; 
- deteriorari termice, mecanice si plastice ale produselor datorate incendiilor, accidentelor, vibratiilor, intemperiilor sau neglijentei in utilizare; 
- in cazul in care produsul prezinta urme de contact cu lichid; 
- interventii neautorizate asupra programului (software) furnizat impreuna cu aparatul; 
- neconcordanta intre numarul de serie inscris pe certificat si cel de pe aparat; 
6. Perioada de garantie este de 24 luni de la data cumpararii produsului si respectiv accesoriilor standard livrate impreuna cu acesta. Perioada de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data reclamatiei si predarii produsului la punctul de service de catre cumparator in scopul remedierii unei defectiuni pana la data repunerii in stare de functionare a produsului. Prelungirea termenului de garantie se inscrie in certificatul de garantie de catre prestatorul de servicii autorizat a efectua reparatia in perioada de garantie. 
7. In cazul efectuarii unei reclamatii in perioada de garantie, cumparatorul are obligatia de a prezenta produsul, certificatul de garantie si documentul de plata in original eliberate la data cumpararii produsului. 
8. Necompletarea sau completarea incorecta a certificatului de garantie atrage raspunderea vanzatorului. 
9. Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei produselor. 
10. Durata medie de utilizare a produsului este de 5 ani. Producatorul asigura contra cost service prin intermediul retelei de prestatori service autorizati in afara perioadei de garantie, pe toata durata medie de utilizare a produsului. 
11. Drepturile consumatorului sunt in conformitate cu prevederile OG 21/92 si HG 394/95, valabile la data cumpararii. 

Procedura de returnare a produselor

Procedura de returnare a produselor se face in concordanta cu urmatoarele prevederi legale:

Ordonanta nr. 130/31.08.2000 completata prin legea nr. 51/21.01.2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta: 

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului." 

Pentru a returna un produs trebuie sa notificati in scris acest lucru la adresa de email info@univision.ro. Vor fi luate in considerare doar cererile scrise. 

Contravaloarea produsului returnat va fi inapoiata in termenul legal de maxim 30 de zile de la data returnarii. Contravaloarea se va returna in contul cumparatorului sau va putea fi ridicata in numerar de la sediul Univision SRL  pe baza unui act de identitate, doar de catre titularul facturii de achizitie. 

Cheltuielile de returnare (curierat etc) si comisioanele bancare vor fi suportate de catre cumparator si vor fi scazute din suma ce trebuie returnata. 

Produsul trebuie returnat insotit de actele sale de achizitie in original: factura si certificat de garantie. 

Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul si accesoriile aferente. Ambalajul de transport trebuie sa nu fie deteriorat sau inscriptionat. Nu notati adresa sau destinatarul pe ambalajul original. 

Nu se pot returna
- produsele care prezinta modificari fizice: lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau alta forma de alterare a starii originale 
- aparatele folosite din categoria "Electrocasnice" (aparate de bucatarie, aparate de curatenie, aparate de aer conditionat montate)
- aparatele folosite din categoria "Ingrijire personala"

Ne rezervam dreptul de a refuza cererea de retur in cazul in care se abuzeaza de dreptul de retur (retururi multiple).

Conform legislatiei in vigoare politica de retur a produselor se aplica numai pentru achizitiile facute de persoane fizice. 

Produsele defecte la primire (DOA - Dead On Arrival): 

In cazul in care produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie vor fi inlocuite cu produse functionale, cu conditia notificarii in scris in termen de maxim 48 de ore de la primirea produsului. In situatia in care produsul nu mai este disponibil fie se va inlocui cu acordul clientului, fie se va returna contravaloarea integrala a acestuia. In acest caz cheltuelile de transport vor fi suportate de catre Univision SRL.

Daca notificarea se va face dupa termenului de 48 de ore, produsele se vor supune procedurii de garantie (Univision SRL sau centre autorizate in functie de certificatul de garantie). 

 

Costuri transport

In Bucuresti:
Transportul este gratuit pentru comenzile cu valoare mai mare de 500 RON si masa mai mica de 10 KG.
Taxe de curierat pentru comenzile in valoare mai mica de 500 RON sau cu masa mai mare de 10 KG.

In alte localitati:
Transportul este gratuit pentru comenzile cu valoare mai mare de 500 RON si masa mai mica de 10 KG, in localitatile din reteaua de curierat.
Taxe de curierat pentru transportul comenzilor cu valoare mai mica de 500 RON sau cu masa mai mare de 10 KG, in localitatile din reteaua de curierat.

Pentru localitatile din afara retelei de curierat se percepe un tarif suplimentar de 0,8 RON/Km suplimentar + TVA.
In cazul platii ramburs, aceasta operatiune (trimiterea numerarului prin curier) este tarifata cu 5 RON + TVA.

Aceste servicii sunt achitate direct catre curier la receptionarea comenzii.